domingo, 1 de junio de 2008

I per acabar...

Bueno, hem arribat a final de curs, sembla mentida que hagi passat tan ràpid, almenys per mi. Ha sigut un curs interessant i divertit, la gent que tria aquesta carrera disfruta amb de tot allò que va aprenent relacionat amb el món de l'educació dels més petits.

Aquesta assignatura no la vaig començar amb moltes ganes, potser perqué tampoc sabia gaire de que aniria la classe, però ara puc dir que és una de les assigantures que més em serviran en el meu futur com a mestra.

Jo mai he sigut gaire bona amb els ordinadors,però si que puc dir que en el món on vivim estem rodejats de tecnologies, i que cada cop més, formen part de les nostres vides, és per això que hem d'educar als més menuts tenint en compte que estem vivint rodejats de tecnologies.

L'assigantura, m'ha enssenyat com utilitzar les TIC a l'aula, quins mètodes he d'utilitzar i de quina manera.

També hem pogut veure en les nostres experiències a les pràctiques, que cada cop més escoles utilitzen els nous recursos tecnològics que tenim, i que els nens disfruten i aprenen molt.

És per això que he après molt d'aquesta assignatura, coses que pótser no m'havia plantejat, com per exemple la importància de que els nens aprenguin a fer un bon ús de les noves tecnologies. Estic segura que jo utilitzaré tots aquests mètodes que hem après, com poden ser: el JClic, Les caceres de tresor, els projectes telemàtics etc...

Espero poder seguir aprenent sobre aquest tema.

Gràcies.




PETONS!!!

No hay comentarios: